Zwiększenie prześwitu w Skodzie Octavii 4x4 Adventure

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_gdy
    RS
    • 2008
    • 7723
    • Volkswagen
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    Luk@s, a jarzma tez sobie zamienisz?
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz

    • Luk@s
      Ambiente
      • 2010
      • 212

      #27
      tak jarzma też.
      service by Auto Tar

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #28
        Luk@s, to wtedy mozesz, ale warto od razu tez wzmocnić hamulce :wink:
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • Luk@s
          Ambiente
          • 2010
          • 212

          #29
          właśnie po to cała ta zabawa
          service by Auto Tar

          Komentarz

          • adaś
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2006
            • 876
            • Volkswagen

            #30
            Odgrzeję lekko kotleta. Rok po wymianie amorów z tyłu na TRW, przy okazji wymiany przodu, okazało się, że prawy przestał kompletnie odbijać. Odradzam więc te amortyzatory jako zamiennik do 4x4. Obecnie wsadziłem Monroe na tył i Sachsa na przód. Monroe dużo lepiej wygłąda w porównaniu do TRW - jest mniej więcej o połowę grubszy i przez to wzbudza większe zaufanie. Zobaczymy jednak jak będzie z żywotnością Na przód poszedł Sachs.
            Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
            a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
            Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
            O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

            Komentarz

            • zepter00
              RS
              • 2008
              • 2304

              #31
              Sachs na tył nie robi do 4x4?
              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

              Komentarz

              • adaś
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2006
                • 876
                • Volkswagen

                #32
                Gdyby robili, to bym wziął. W katalogu Sachsa jest jedynie przód - tez mi sie to wydaje dziwne. Robią chyba tylko do ASO, ale tam cena jest dosyć wygórowana
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz

                • zepter00
                  RS
                  • 2008
                  • 2304

                  #33
                  VAG zapłacił im by nie sprzedawali tak łatwo klientowi indywidualnemu bo VAG ma ogromną ochotę zedrzeć z ciebie skórę i ogolić na zero w ASO Skody. :x Podzielili się pewnie zarobkiem.
                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                  Komentarz

                  Pracuję...